تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
15
اختصاصی سیمای مهندس

مرام‌نامه جمعیت مردمی تشکل‌های فنی-مهندسی برای انتخابات شورای شهر منتشر شد

  • کد خبر : 1115
  • 18 خرداد 1400 - 16:46
مرام‌نامه جمعیت مردمی تشکل‌های فنی-مهندسی برای انتخابات شورای شهر منتشر شد
مرام‌نامه نامزدهای انتخابات شورای شهر تشکل‌های فنی-مهندسی منتشر شد.

به گزارش سیمای مهندس، متن کامل مرام‌نامه نامزدهای انتخابات شورای شهر مورد حمایت جمعیت مردمی تشکل‌های فنی-مهندسی منتشر شد. این متن به شرح زیر می‌باشد:

 

بسمه تعالی
(( و اوفوا بالعهد ، اِنّ العهد کان مسئولاً ))
جمعیت تشکل های فنی_مهندسی کشور که جمعی از متخصصان ، نخبگان ، مهندسان و چهره های خدوم و انقلابی می باشند با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب در فرآیند ارائه فهرست کاندید های ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ، از نامزد های منتخب نهایی خود می خواهد که به مرامنامه ذیل به عنوان یک میثاق اسلامی و اخلاقی متعهد و پایبند باشند.
اینک که با یاری خداوند متعال ، به عنوان کاندیدای نهایی جمعیت تشکل های فنی و مهندسی کشور در شوراهای اسلامی شهر تهران انتخاب شده ام ، متعد میشوم ضمن مطالعه مرامنامه انتخاباتی ذیل ، به اجرای بدون تنازل این میثاق نامه متعهد بوده و میپذیرم که در صورت نقض هر یک از موارد ، جمعیت تشکل های فنی_مهندسی وفق مقررات در خصوص اینجانب تصمیم گیری نماید .
۱) با اعتقاد قلبی و التزام عملی به قانون اساسی و رکن ولایت فقیه ، برای صیانت از نظام جمهوری اسلامی ، پایبندی به اخلاق اسلامی ، تداوم راه حق و حرکت در جهت عزت و عظمت و اعتلای شهر و میهن عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نخواهم ورزید .
۲) مدّت زمانی را که به عنوان عضو شورای اسلامی شهر تهران مسئولیت دارم ، وقف خدمت صادقانه و مجدانه و تلاش در جهت پیشرفت و ترقی شهر نموده و با تمام وجود از حقوق حقه شهروندان و مردم دفاع نمایم .
۳) به هیچ وجه از امکانات و موقعیت عضویت در شورا در جهت کسب منافع فردی و شخصی استفاده نخواهم کرد .
۴) در دوره عضویت در شورای شهر تهران همواره پایبند به قانون ، شفافیت و عدالت باشم و با امانت داری ، پاکدستی و خستگی ناپذیری به رفع مشکلات و چالش های شهر تهران بپردازم .
۵) در صورت عضویت در شورای اسلامی شهر تهران در جهت اعتلای حرفه مهندسی ساختمان و دفاع از شأن و منزلت و کیان مهندسان ساختمان در مدیریت شهری ، تلاش و کوشش همه جانبه خواهم نمود .
۶) متعهد میشوم که این مرامنامه را یک تعهد الهی و اخلاقی دانسته و عدول از آن را به منزله نقض تعهدات اسلامی و اخلاقی بدانم .

 

کد انتخاباتی داوطلبان انتخابات شورای شهر

 

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=1115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.