تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
10

مراسم تقدیر از اقدام واحد عضویت سازمان در صدور ۳۵۰۰ پروانه ظرف ۲۵ روز برگزار شد/ میرجعفری: زمان صدور پروانه اشتغال به کار به ۱۵ روز کاهش یافته است

  • کد خبر : 888
  • 05 خرداد 1400 - 10:32
مراسم تقدیر از اقدام واحد عضویت سازمان در صدور ۳۵۰۰ پروانه ظرف ۲۵ روز برگزار شد/ میرجعفری: زمان صدور پروانه اشتغال به کار به ۱۵ روز کاهش یافته است
مراسم تقدیر از اقدام ارزشمند واحد عضویت سازمان در صدور 3500 پروانه ظرف کمتر از 25 روز با حضور مهندس سیدعلیرضا میرجعفری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و مهندس خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه‌وشهرسازی استان برگزار شد.

سید علیرضا میرجعفری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در مراسم تقدیر از اقدام ارزشمند واحد عضویت در صدور ۳۵۰۰ پروانه ظرف کمتر از ۲۵ روز، گفت: فرایند انجام‌شده برای صدور پروانه‌های معوق در ماه اردیبهشت از تاریخ تشکیل سازمان نظام‌مهندسی بی‌سابقه بود. کارمندان واحد عضویت توانستند با یک اقدام جهادی بیش از ۳۵۰۰ پروانه انباشت‌شده بخاطر شرایط کرونا را تعیین تکلیف کنند.

وی با اشاره به شرایطی که باعث نارضایتی مراجعین و اعضای معزز سازمان شده بود، اضافه کرد: فضای کوچک فعالیت واحد عضویت و البته همین تأخیرها باعث نارضایتی فراوان مردم شده بود. باید توجه داشته باشیم همه این اقدامات درحالی صورت گرفت که جامعه سخت درگیر بیماری و کرونا بود.

رئیس سازمان با اشاره به این‌که کارمندان واحد عضویت و صدور پروانه از کمترین دورکاری و مرخصی در روزهای پیک بیماری استفاده کردند، اضافه کرد: در واحد عضویت خیلی جانباز کرونایی داشتیم! کسانی که متأسفانه به ویروس منحوس دچار شدند. اقدامات صورت‌گرفته به‌معنای واقعی کلمه «جهادی» بود. من باید از همه کارمندان این واحد تشکر کنم.

میرجعفری با اشاره به اینکه انتظار ما تعیین تکلیف پروانه‌های معوق تا پایان اردیبهشت‌ماه بود، تأکید کرد: تلاش شبانه‌روزی همکاران اما باعث شد موضوع تا ۲۶ اردیبهشت انجام شود. واقعاً قدردانی از زحمات ساده نیست؛ در جریانم با چه شرایطی حتی روزهای تعطیل برای راه افتادن کار اعضای محترم سازمان نظام مهندسی استان تهران تلاش کردید.

وی ضمن یادآوری اقدامات انجام‌شده برای تسریع فرایند صدور پروانه تأکید کرد: حالا زمان صدور پروانه در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به کمتر از ۱۵ روز کاهش یافته است. این درحالی است که سابق بر این بالغ بر ۶۰ روز این فرایند به طول می‌انجامید. البته همه این موارد در حالی است که مدارک متقاضی محترم تکمیل باشد.

رئیس سازمان در ادامه اضافه کرد: برای درک بزرگی اقدامات کارمندان واحد عضویت ذکر همین نکته کافی است که فضای کاری آنها سال ۸۵ زمانی که سازمان تهران فقط ۴۴هزار نفر عضو داشت همین بود. الان هم که اعضای ما از ۱۲۵هزار نفر فراتر رفته نیز هم‌چنان همین است.
میرجعفری هم‌چنین به زحماتی که برای تکریم ارباب‌رجوع و پاسخگویی به اعضای محترم سازمان انجام شده اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از اقدامات ارزشمند واحد عضویت راه‌اندازی پاسخگویی تلفنی به جامعه مهندسی بود. اقدامی که باعث می‌شد امورات بسیاری از اعضا به‌صورت غیرحضوری انجام‌شده و مراجعات غیرضرور در شرایط بیماری کاهش یابد.

در پایان این مراسم هم‌چنین از کارمندان واحد صدور پروانه و عضویت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بابت اقدام جهادی صدور ۳۵۰۰ پروانه ظرف ۲۵ روز با حضور مهندس محبت‌خواه مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.