تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
6

«محمدی نوری» معاون امور استانهای شورای وحدت شد

  • کد خبر : 2465
  • 08 مرداد 1402 - 16:22
«محمدی نوری» معاون امور استانهای شورای وحدت شد

منوچهر متکی رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت اصولگرایان طی حکمی محمدجواد محمدی نوری از اصولگرایان با سابقه را به عنوان معاون امور استانهای این شورا منصوب کرد.  منوچهر متکی رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت اصولگرایان درحکمی محمدجواد محمدی نوری از اصولگرایان با سابقه را به عنوان معاون امور استانهای این شورا در استان های در […]

منوچهر متکی رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت اصولگرایان طی حکمی محمدجواد محمدی نوری از اصولگرایان با سابقه را به عنوان معاون امور استانهای این شورا منصوب کرد.

 منوچهر متکی رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت اصولگرایان درحکمی محمدجواد محمدی نوری از اصولگرایان با سابقه را به عنوان معاون امور استانهای این شورا در استان های در مازندران ،گلستان، گیلان ،البرز ،لرستان و مرکزی منصوب کرد.

محمدی نوری وی هم اکنون دبیرکلی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی را برعهده دارد و از فعالان سیاسی کشور در حوزه های احزاب به شمار می رود.

محمدی نوری دانش آموخته رشته حقوق و استاد دانشگاه، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری علاوه برحضور در هیئت اجرایی شورای وحدت و عضویت در کمیته بررسی برنامه ریس جمهور در این شورا ، با حکم سید صولت مرتضوی ریاست ستاد مردمی جوانان آیت الله رئیسی را نیز برعهده داشت.

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=2465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.