تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
9
بیانیه بعد از پیروزی در انتخابات شورای شهر؛

قدردانی تشکل‌های فنی-مهندسی از مردم تهران؛ شبانه‌روز برای ارتقای رضایت شما تلاش خواهیم کرد

  • کد خبر : 1425
  • 01 تیر 1400 - 10:15
قدردانی تشکل‌های فنی-مهندسی از مردم تهران؛ شبانه‌روز برای ارتقای رضایت شما تلاش خواهیم کرد
تشکل‌های فنی-مهندسی پس از جلب آرای اکثریت شهروندان استان تهران و کسب ده‌ها کرسی در شورای شهرهای مختلف باصدور بیانیه‌ای از آنها تشکر کرد.

به گزارش سیمای مهندس، جمعیت مردمی تشکل‌های فنی-مهندسی کشور بعد از جلب اعتماد اکثریت مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای مختلف استان تهران، بیانیه‌ای خطاب به شهروندان گران‌قدر صادر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است:

 

شوراهای اسلامی شهر به عنوان یکی از ارکان مهم مردم‌سالاری و جلوه‌ای ارزشمند از نقش‌آفرینی آحاد جامعه در مدیریت و عمران و آبادانی شهرها می‌باشد. جمعیت تشکل‌های فنی-مهندسی کشور در راستای ایفای وظیفه و مسؤلیت اجتماعی خود و افزایش مشارکت شهروندان پس از بررسی دقیق سوابق، تخصص و تعهد کاندیداها، اقدام به انتشار فهرست انتخاباتی مهندسان و متخصصان شهری در سطح شهرهای استان تهران برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر کرد.

 

با لطف اهالی و استقبال و توجه مردم شریف تهران ده‌ها کرسی از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای مختلف استان تهران از نامزدهای معرفی‌شده توسط جمعیت تشکل‌های فنی-مهندسی با اقبال و آرای شهروندان موفق به عضویت در دوره ششم شورای شهر و مفتخر به خدمت‌گزاری به شهروندان نجیب و معزز این استان شدند. رأی قاطع مردم نشان از اعتماد آنها به خدمت‌گزاران‌شان در جامعه فنی-مهندسی کشور بود.

 

انتخابات تمام شده است؛ حالا موعد خدمت‌گزاری است. جمعیت مردمی تشکل‌های فنی-مهندسی کشور روی کارآمدی، توانمندی و تخصص‌گرایی و با هدف قانون‌مداری، کاهش مخاطرات، نوسازی شهری، بهبود خدمات زیربنایی و ایجاد درآمدهای پایدار برای توسعه اقتصاد شهر، برنامه‌ریزی بهینه و مناسب‌سازی فضاهای شهر، توانمندسازی و هوشمندسازی، عمران و توسعه شهری برای اداره شهر تأکید دارد.

 

به این ترتیب تشکل‌های فنی-مهندسی حداکثر تلاش خود را برای تشکیل شوراهای اسلامی پویا، کارآمد، متخصص و متعهد و مسؤلیت‌پذیر که با نظارت و ارزیابی فراگیر بر مدیریت شهری، امکان ارتقای کیفیت زندگی و آینده زیست‌بوم شهروندان و افزایش امید به زندگی مردم را فراهم سازد، برنامه‌های جامعه و راهبردی در دست تهیه دارد و با برگزاری جلسات تعامل و هم‌اندیشی با منتخبان بر توسعه متوازن و پایدار بیش از پیش شهرهای استان تهران متمرکز خواهد شد.

 

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=1425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.