تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7
معاون امور نمایندگی نظام‌مهندسی خبر داد

رشد ۳۰ درصدی دفاتر نمایندگی نظام‌ مهندسی در استان تهران

  • کد خبر : 1501
  • 14 تیر 1400 - 16:13
رشد ۳۰ درصدی دفاتر نمایندگی نظام‌ مهندسی در استان تهران
یک مقام مسئول گفت: با هدف کاهش مراجعات غیرضروری، دفاتر نمایندگی نظام‌مهندسی در استان تهران ۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش سیمای مهندس، شهرام ملکیان معاون دفاتر نظام‌مهندسی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از راه‌اندازی دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت:  دفاتر نمایندگی نظام‌مهندسی در استان تهران؛  رشد ۳۰ درصدی داشته  و زمینه ساز کاهش مراجعات غیرضروری و ترویج فرهنگ ساختمان شده است.

معاون دفاتر نظام‌مهندسی تهران در رابطه با تازه‌‌ترین اقدامات برای تسهیل دسترسی اعضا، گفت: همکاران من در شهرستان‌های مختلف استان درحال تأسیس دفاتر نمایندگی هستند تا هرچه بهتر بتوانیم به جامعه مهندسان تهرانی جای‌جای استان خدمت‌رسانی کنیم.

ملکیان همچنین درباره تعداد دفاتر نمایندگی که تازه تأسیس شدند، گفت: ظرف چند ماه گذشته شاهد افتتاح دفاتر نمایندگی در شهرهای «شاهدشهر»، «صباشهر»، «کیلان-آبسرد» و «نصیرشهر» بوده‌ایم. هم‌چنین دفاتر نمایندگی شهرهای «صفادشت»، «وحیدیه» و «شریف‌آباد» تقریباً آماده شده و ظرف روزهای آینده آماده خدمت‌رسانی خواهند بود.

معاون امور نمایندگی نظام‌مهندسی تهران هم‌چنین با بیان اینکه افتتاح دفاتر «فرون‌آباد»، «جوادآباد» و «بومهن» در آینده نزدیک در دستور کار است، افزود: با افتتاح این دفاتر تعداد مراکز خدمت‌رسانی سازمان به اعضا به ۴۴ دفتر نمایندگی افزایش خواهد یافت.

ملکیان با تأکید بر اینکه آغاز خدمت‌رسانی این دفاتر می‌تواند بسیاری از مراجعات غیرضروری به تهران را کاهش دهد، اضافه کرد: رشد ۳۰ درصدی نمایندگی‌های سازمان در شهرستان‌های مختلف استان باهدف خدمت‌رسانی هرچه بهتر به اعضا، کاهش مراجعات غیرضروری به ویژه در شرایط کرونایی و اشتغال‌زایی برای نیرو‌های بومی باقوت ادامه خواهد داشت.

او توضیح داد: راه‌اندازی دفاتر نمایندگی در شهرستان‌های مختلف استان تهران، رضایت‌مندی جامعه مهندسی را به دنبال خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=1501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.