تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
11
لیست نهایی تشکل‌های فنی-مهندسی برای انتخابات شوراهای 28خرداد به‌زودی منتشر خواهد شد

خوشگفتار: اولویت لیست شوراها،تقویت مشارکت برای اعتلای صنعت ساختمان است

  • کد خبر : 1021
  • 10 خرداد 1400 - 14:54
خوشگفتار: اولویت لیست شوراها،تقویت مشارکت برای اعتلای صنعت ساختمان است
غلامرضا خوشگفتار سخنگوی جمعیت تشکل‌های فنی-مهندسی کشور در گفت‌وگو با سیمای مهندس از برنامه‌های این تشکل برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر 28 خرداد در حوزه‌های مختلف گفت.

غلامرضا خوشگفتار سخنگوی جمعیت مردمی تشکل‌های فنی-مهندسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیمای مهندس با اشاره به در پیش بودن انتخابات سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد، خاطرنشان کرد: تشکل‌های فنی-مهندسی سراسر کشور نیز در راستای عمل به مسؤلیت‌های اجتماعی و ترغیب جامعه شریف مهندسان به شرکت در انتخابات در نظر دارد لیست نامزدهای مورد حمایت خود را ارائه نماید.

 

وی در ادامه با اشاره به اعلام حمایت این،تشکل از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری، اضافه کرد: تشکل‌های فنی-مهندسی همچنین لیست نامزدهای مورد حمایت خود را برای انتخابات شورای اسلامی شهر علاوه بر لیست ۲۱ نفری پایتخت، در شهرهای دیگر استان تهران نیز ارائه خواهد داد.

 

سخنگوی تشکل‌های فنی-مهندسی افزود: تأکید ما بر حضور حداکثری جامعه مهندسی و مشارکت همگانی در انتخابات ۲۸ خرداد است. برای این منظور علاوه بر انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری، تشکل‌ها لیست پیشنهادی خودبرای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی را نیز ارائه خواهند کرد.

 

غلامرضا خوشگفتار با اعلام این خبر که لیست‌های انتخاباتی مورد حمایت تشکل‌های فنی-مهندسی در حال نهایی شدن است، اضافه کرد: به‌محض نهایی شدن اسامی، لیست‌های مورد حمایت تشکل‌ها از طریق فضای مجازی و رسانه‌های معتبر برای اطلاع جامعه معزز مهندسان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

وی در ادامه این گفت‌وگو با تأکید مجدد بر ضرورت مشارکت حداکثری جامعه مهندسی در انتخابات ۲۸ خرداد، افزود: غیبت جامعه مهندسی پای صندوق‌های رأی در ابتدای امر به ضرر خود آنها و در نهایت باعث به قدرت رسیدن افرادی خواهد شد که دلسوز صنعت پیشرانی هم‌چون صنعت ساختمان نیستند.

 

سخنگوی تشکل‌های فنی-مهندسی در خاتمه با دعوت مجدد از عموم جامعه مهندسی برای مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد، تأکید کرد: حتماً تک‌تک آرای مهندسان محترم و وطن‌دوست پای صندوق‌های رأی تضمین‌کننده دوام و احیاکننده دوباره شکوفایی صنعت ساختمان خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=1021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.