تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
6

برپایی موکب «فاطمه زهرا سلام الله علیها »بسیج مهندسین عمران و معماری تهران بزرگ در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی

  • کد خبر : 2513
  • 16 شهریور 1402 - 13:54
برپایی موکب «فاطمه زهرا سلام الله علیها »بسیج مهندسین عمران و معماری تهران بزرگ در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی

اربعین فرا رسید، چهل روز از آن رویداد پر از حزن و اندوه گذشته است، تاریخ ورق می‌خورد، اما سوگواری برای حسین و یارانش و آن خاندان پاک هیچ گاه پایان نمی‌یابد. تهران امروز مملو از عاشقانی است که از قافله کربلا جامانده اند اما دل در گرو سالار شهیدان دارند و به خیابان آمده […]

اربعین فرا رسید، چهل روز از آن رویداد پر از حزن و اندوه گذشته است، تاریخ ورق می‌خورد، اما سوگواری برای حسین و یارانش و آن خاندان پاک هیچ گاه پایان نمی‌یابد.
تهران امروز مملو از عاشقانی است که از قافله کربلا جامانده اند اما دل در گرو سالار شهیدان دارند و به خیابان آمده اند تا به یاد کربلا و نجف راهپیمایی کنند، راهپیمایان از هر قشر و سن و سالی هستند، پیر و جوان و زن و مرد و کودک همه حاضر شده اند تا بیعتی دوباره با اباعبدالله الحسین (ع) داشته باشند.

آنچه از مشاهدات بر می‌آید آن است که امسال حضور راهپیمایان حسینی بیش از سال‌های گذشته است، می‌بینیم جاماندگانی را که با عشق قدم بر می‌دارند و طی مسیر می‌کنند، کسانی نیز هستند که موکب دار شده اند و به زائران جامانده خدمات ارائه می‌دهند، خلاصه که عشقبازی عجیبی است اربعین، اینجا همه گرد هم آمده انند تا منظومه‌ای از عاشقی را رقم بزنند.

به گزارش دیدار امروز ،دکتر فرشاد عابدین مسئول موکب «فاطمه زهرا سلام الله علیها» بسیج مهندسین عمران و معماری تهران بزرگ گفت:
در موکب جاماندگان ما در هر وعده غذایی ، صبحانه ، ناهار ، میان وعده و چای و شربت بین مردم توزیع شد.

دکترعابدین اظهار داشت : با همکاری مردم عزیز قطعا در سالهای آینده هم تعداد مواکب بیشتر خواهد شد .
وی همچنین با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم پیاده روی جاماندگان با همکاری و حضور عوامل امنیتی، انتظامی، شهرداری، پلیس راهور ، نیروهای امدادی ، اورژانس ، نیروهای خدمات رسان و آتش نشانی در طول مسیر پیاده روی گفت: آحاد جامعه با حضور در این مراسم معنوی ، حماسه دیگری رقم زدند.

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=2513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.