تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
5

اولین اقدام عملیاتی ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران کلید خورد

  • کد خبر : 2683
  • 27 آبان 1402 - 19:27
اولین اقدام عملیاتی ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران کلید خورد

  حسن بیادی رییس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران بزرگ‌ با صدور نامه ای خطاب به دبیران کل احزاب و تشکل های عضو شورای وحدت، تشکیل ستاد انتخابات را رسماً اعلام کرد. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شورای وحدت حسن بیادی در این نامه تاکید کرد: در راستای دوازدهمین انتخابات مجلس […]

 

حسن بیادی رییس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران بزرگ‌ با صدور نامه ای خطاب به دبیران کل احزاب و تشکل های عضو شورای وحدت، تشکیل ستاد انتخابات را رسماً اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شورای وحدت حسن بیادی در این نامه تاکید کرد: در راستای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای وحدت اقدام به تشکیل ستاد انتخابات با هدف فراهم کردن موجبات مشارکت ملی، تحقق امنیت ، سلامت و رقابت انتخاباتی مردمی نموده است .

وی افزود : پس از معرفی مسئولان ستاد و تنظیم برنامه ای جامع و هدفمند و قابل اجرا در هیئت عالی شورای وحدت تصمیم گرفته شد تا به جهت هم افزایی در جهت مشارکت همه احزاب عضو شورا و تقویت کار ستاد انتخابات بویژه در حوزه انتخابیه تهران ، ری ، شمیرانات و پردیس از فرصت همراهی همه فعالان تشکلها در ساختار مرکزی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=2683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.