تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
13
در گفت‌وگو با سیمای مهندس خبر داد

اعلام حمایت تشکل‌های فنی-مهندسی از آیت‌‌الله رئیسی؛ مهندس کریمی: «هر انجمن مهندسی، یک ستاد» شعار کمیته نظام مهندسی است

  • کد خبر : 1072
  • 11 خرداد 1400 - 16:19
اعلام حمایت تشکل‌های فنی-مهندسی از آیت‌‌الله رئیسی؛ مهندس کریمی: «هر انجمن مهندسی، یک ستاد» شعار کمیته نظام مهندسی است
دبیر تشکل‌های فنی-مهندسی کشور در گفت‌وگو با سیمای مهندس از حمایت تشکل متبوعش از آیت‌‍الله رئیسی در انتخابات 28 خرداد خبر داد.

مهندس مسعود کریمی دبیر جمعیت مردمی تشکل‌های فنی-مهندسی کشور در گفت‎‌وگو با پایگاه خبری سیمای مهندس با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست‌جمهوری، بیان داشت: شورای مرکزی تشکل‌های فنی-مهندسی با بررسی سوابق، برنامه‌ها و عملکرد نامزدهای مختلف، برای حمایت از آیت‌الله رئیسی به جمع‌بندی رسید.

 

وی با بیان این‌که آیت‌الله رئیسی عمیقاً به حمایت از جامعه مهندسی و استفاده از نظرات کارشناسان صنعت ساختمان اعتقاد دارد، تأکید کرد: به این ترتیب در انتخابات ۲۸ مرداد تشکل‌های فنی-مهندسی سراسر کشور برای اعتلای هرچه بیشتر صنعت ساختمان از ایشان حمایت خواهد کرد.

 

مهندس مسعود کریمی در ادامه خاطرنشان ساخت: شعار تشکل‌های فنی-مهندسی در انتخابات پیش رو «هر انجمن مهندسی، یک ستاد» است. تلاش خواهیم کرد با کمک همکاران‌ محترم در صنعت ساختمان ایده‌ها، برنامه‌ها و راه‌حل‌های مدنظر ایشان را برای افکار عمومی تبیین کنیم.

 

دبیر تشکل‌های فنی-مهندسی در خاتمه تأکید کرد: هیچ اولویتی بالاتر از مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد نیست. یقیناً جامعه مهندسان امسال باحضور پُرشور پای صندوق‌های رأی و حمایت همه‌جانبه از آیت‌الله رئیسی اجازه نخواهد داد رکود سهمگین حوزه ساختمان در دولت دوازدهم ادامه پیدا کند.

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=1072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 11انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.