تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
9
با اعلام نتایج نهایی انتخابات اتفاق افتاد

اعتماد مردم استان تهران به تشکل‌های فنی-مهندسی؛ ۳۰ تن از اعضای ائتلاف راهی شورای شهر شدند

  • کد خبر : 1435
  • 02 تیر 1400 - 12:24
اعتماد مردم استان تهران به تشکل‌های فنی-مهندسی؛ ۳۰ تن از اعضای ائتلاف راهی شورای شهر شدند
30 تن از اعضای ائتلاف بزرگ تشکل‌های فنی-مهندسی باکسب اکثریت آرا توانستند نماینده مردم شهرستان‌های مختلف استان تهران در شوراهای اسلامی شهر شوند.

به گزارش سیمای مهندس، نتایج انتخابات شورای شهر شهرستان‌های تهران اعلام شد. ۳۰ تَن از نامزدهای معرفی‌شده ائتلاف بزرگ جمعیت مردمی تشکل‌های فنی-مهندسی کشور توانستند اعتماد مردم شهرستان‌های مختلف استان تهران را برای نمایندگی در شوراهای شهر جلب کنند.

 

به این ترتیب در حوزه انتخابی شهریار جناب آقایان مهندس اسماعیل‌زاده، میثم قربانی و یوسف قاسم‌زاده از فهرست ائتلاف بزرگ جمعیت مردمی تشکل‌های فنی-مهندسی توانستند اعتماد مردم شریف این شهر را جلب کنند.

 

در حوزه انتخابی باغستان هم‌چنین جناب آقایان احمدالله علی‌زاده و جبار فیضی با جلب اکثریت آرا توانستند با حمایت ائتلاف بزرگ جمعیت مردمی تشکل‌های فنی-مهندسی مفتخر به نمایندگی مردم در شورای این شهر شوند.

 

در حوزه انتخابی دماوند نیز آقایان حسین آرموریان مقدم، وحید رضایی، مهناز اکبری و شاهرخ حاجی توانستند باحمایت ائتلاف بزرگ تشکل‌های فنی-مهندسی موفق به کسب اکثریت آرا و راهیابی به شورای اسلامی این شهر شوند.

 

در حوزه انتخابی صباشهر نیز آقایان حامد خزایی، فهیمه صالحی و احد قنبری از فهرست ائتلاف بزرگ جمعیت مردمی تشکل‌های فنی-مهندسی توانستند حائز اکثریت آرا شده و راهی شورای شهر شوند.

 

در حوزه انتخابی شاهدشهر جناب آقایان ابراهیم زارع و مهدی بهمن‌زاده توانستند با حمایت ائتلاف بزرگ جمعیت مردمی تشکل‌های فنی مهندسی به‌عنوان نمایندگان محترم این شهر در شورای اسلامی برگزیده شوند.

 

در حوزه انتخابی لواسان نیز آقایان حمزه باصفا و مصطفی خدابنده توانستند با جلب اکثریت آرای شرکت‌کنندگان در انتخابات باحمایت ائتلاف بزرگ تشکل‌های فنی-مهندسی راهی شورای اسلامی این شهر شوند.

 

در حوزه انتخابی ورامین هم آقای دکتر قاسم پاچیده از اعضای ائتلاف بزرگ تشکل‌های فنی-مهندسی توانست با کسب اکثریت آرا مفتخر به نمایندگی مردم در شورای اسلامی این شهر شود.

 

در حوزه انتخابی آبسرد سرکار خانم الهه افشار و جناب آقای خسرو همایون‌فر توانستند با کسب اکثریت آرای شرکت‌کنندگان به‌عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی این شهر برای چهار سال آینده انتخاب شوند.

 

در حوزه انتخابی باقرشهر نیز محمدرضا جعفری آریا توانست با حمایت ائتلاف بزرگ جمعیت مردمی تشکل‌های فنی-مهندسی به‌عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی این شهر معرفی شود.

 

در حوزه انتخابی حسن آباد جناب آقای مهدی ایلانلو از اعضای ائتلاف بزرگ تشکل‌های فنی-مهندسی توانست با کسب اعتماد مردم راهی شورای این شهر شود.

 

در حوزه انتخابی فردوسیه نیز آقایان ابراهیم اخباری‌زاده، مسعود آشکاری، داود کرمی، میثم نجفی و سرکار خانم فریبا طاهری کوشش توانستند با حمایت ائتلاف بزرگ تشکل‌های فنی-مهندسی راهی شورای اسلامی این شهر شوند.

 

در حوزه انتخابی اسلامشهر نیز جناب آقای محمد مهدی سلیمی توانست با کسب اکثریت آرای مشارکت‌کنندگان در انتخابات از ائتلاف تشکل‌های فنی-مهندسی به‌عنوان نماینده شورای این شهر شناخته شود.

 

در حوزه انتخابی نسیم‌شهر نیز جناب آقای سعید آذرکیش با حمایت ائتلاف بزرگ جمعیت مردمی تشکل‌های فنی مهندسی توانست به‌عنوان نماینده مردم این شهر در شورای اسلامی شناخته شود.

 

در حوزه انتخابی پرند نیز جناب آقایان رحمت‌الله پایدار و حسین کسمرادی چگینی تواسنتند درنهایت با جلب اعتماد مردم و حمایت تشکل‌های فنی-مهندسی به شورای اسلامی شهر راه یابند.

 

گفتنی است پیش‌تر در شهر تهران نیز با اعلام وزارت کشور ۷ تَن از نامزدهای مورد حمایت ائتلاف بزرگ تشکل‌های فنی-مهندسی مفتخر به نمایندگی آنها در شورای اسلامی شده بودند.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=1435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.