تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
10

فراخوان داوطلبان انتخابات شورای شهر

  • کد خبر : 635
  • 28 اردیبهشت 1400 - 14:33
فراخوان داوطلبان انتخابات شورای شهر

فراخوان جمعیت مردمي تشکل های فنی_مهندسی کشور برای حمایت از کاندیداهای مهندس واجد شرایط در انتخابات شوراهای اسلامی شهر جمعیت مردمي تشکل های فنی –مهندسی کشور با صدور فراخوانی،اعلام کرد:برای حمایت از نامزدهای واجد شرایط شوراهای اسلامی شهر و انتشار لیست انتخاباتی در شهرهای سراسر کشور، پس از بررسی سوابق آنان اقدام فراگیر خواهد کرد. […]

فراخوان جمعیت مردمي تشکل های فنی_مهندسی کشور برای حمایت از کاندیداهای مهندس واجد شرایط در انتخابات شوراهای اسلامی شهر

جمعیت مردمي تشکل های فنی –مهندسی کشور با صدور فراخوانی،اعلام کرد:برای حمایت از نامزدهای واجد شرایط شوراهای اسلامی شهر و انتشار لیست انتخاباتی در شهرهای سراسر کشور، پس از بررسی سوابق آنان اقدام فراگیر خواهد کرد.
جمعیت مردمي تشکل های فنی_مهندسی کشور در این فراخوان تاکید کرد:با هدف تشکیل شوراهای کارآمد و توانمند و در راستای افزایش مشارکت اجتماعی، نسبت به معرفی فهرست کاندیداهای مهندس و متخصص و تبیین برنامه های آنان و ارائه لیست های انتتخاباتی و انجام تبلیغات در شهرهای تمام استان های کشور، برنامه های جامع و اقدامات راهبردی را انجام خواهد داد.
در ادامه این فراخوان آمده است:بدین وسیله از مهندسان واجد شرایطی که در انتخابات شوراها کاندیدا شده اند، دعوت بعمل می آورد تا جهت قرارگیری در لیست انتخاباتی تشکل های فنی_مهندسی کشور، از طریق نشانی ذیل نسبت به معرفی خود اقدام نمایند.
بر اساس این فراخوان،کاندیداهای مهندس می‌توانند ، سوابق اجرایی خود را حداکثر تا تاریخ ٣٠ فروردین ماه به همراه تکمیل فرم مربوطه ارسال کنند.
مهندسانی که در انتخابات شوراها کاندیدا شده اند،می‌توانند رزومه و سوابق اجرایی خود را تا تاریخ ۲۵ فروردین ماه به نشانی الکترونیکی simayemohandes.tceopr@gmail.com
و از طریق سایت به نشانی www.simayemohandes.ir
و یا شماره تلفن همراه ٠٩١٢٦١١٠٢٦٧
از طریق واتس آپ یا تلگرام اي دي :
@drmasoudkarimivarnosfadrani
ارسال کنند.

فرم ثبت نام 

جمعیت مردمي تشکل های فنی_مهندسی کشور، در این فراخوان تاکید کرد:بر اساس شاخص‌های ارزیابی،افراد واجد شرایط با رویکرد کارآمدی و توانمندی و جوانگرایی ،انتخاب و فهرست نهایی کاندیداهای مهندسان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر برای همه شهرهای سراسر کشور به مردم شریف و بزرگ ایران ،معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.