تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8

فروش اقساطی ویژه مهندسین

  • کد خبر : 2079
  • 01 خرداد 1401 - 9:37
فروش اقساطی ویژه مهندسین

فروشگاه اینترنتی بتا با انگیزه و هدف تسهیل در فرآیند خرید غیرحضوری اقساطی موبایل تبلت لپ تاپ لوازم خانگی کنسول بازی دوربین عکاسی و غیره برای دارندگان کارت حکمت راه‌اندازی شده است. در این فروشگاه اینترنتی خرید اقساطی کالا و خدمات برای تمامی کارکنان و بازنشستگانی که کارت حکمت دارند فراهم شده است. نحوه خرید […]

فروشگاه اینترنتی بتا با انگیزه و هدف تسهیل در فرآیند خرید غیرحضوری اقساطی موبایل تبلت لپ تاپ لوازم خانگی کنسول بازی دوربین عکاسی و غیره برای دارندگان کارت حکمت راه‌اندازی شده است. در این فروشگاه اینترنتی خرید اقساطی کالا و خدمات برای تمامی کارکنان و بازنشستگانی که کارت حکمت دارند فراهم شده است.
نحوه خرید از فروشگاه بتا همانند خرید از فروشگاه‌‌های اینترنتی رایج است و در صورت وجود سوال و مشکل میتوانید در ساعات اداری برای راهنمایی با شماره تماس ۰۲۱۵۹۱۶۸۰۰۰ تماس حاصل نمایید. تمامی محصولات مورد نیاز شما برای خرید قسطی داخل سایت موجود میباشد و جهت خرید نیازی به مراجعه به مراکز طرف قرارداد نیست و فقط کافیست بعد از ثبت سفارش کالای خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید.
در فروشگاه بتا برای خرید اقساطی شما نیازی به پرداخت وجه قبل از خرید ندارید و میتوانید محصول مورد نیاز خود را بدون پیش پرداخت و از دم قسط به صورت اقساطی خریداری کنید،ضمن اینکه اگر قصد پرداخت مبلغ پیش از خرید دارید میتوانید در زمان ثبت سفارش مبلغ مورد نظر خود را از طریق درگاه بانکی سایت پرداخت فرمایید.

برای خرید از فروشگاه بتا نیازی به مراجعه حضوری ندارید و تمامی مراحل خرید اقساطی بصورت آنلاین انجام میشود. دارندگان کارت حکمت جهت خرید حضوری و دریافت کالا در محل شرکت می‌توانند به آدرس : تهران ،خیایان ولیعصر , روبروی پمپ بنزین زرتشت , کوچه نوربخش , پلاک ۱۲ , طبقه ۳ مراجعه فرمایند.

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=2079

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.