تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
7
در پنجمین کنگره کشوری شورای مرکزی و بازرسین جدید جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی معرفی شدند.

معرفی شورای مرکزی و بازرسین جدید جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی

  • کد خبر : 2455
  • 28 تیر 1402 - 12:48
معرفی شورای مرکزی و بازرسین جدید جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی

به گزارش تحریریه، پنجمین کنگره جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در مجتمع فرهنگی حضرت‌ ولی عصر (عج) تهران و با استقبال کم‌نظیر اعضاء در سراسر کشور، برگزار گردید. در این کنگره که با نظارت نماینده محترم وزارت کشور جناب آقای نظری و حضور جمعی از دبیران کل احزاب و چهره‌ها و جبهه‌های سیاسی و اجتماعی […]

به گزارش تحریریه، پنجمین کنگره جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در مجتمع فرهنگی حضرت‌ ولی عصر (عج) تهران و با استقبال کم‌نظیر اعضاء در سراسر کشور، برگزار گردید.

در این کنگره که با نظارت نماینده محترم وزارت کشور جناب آقای نظری و حضور جمعی از دبیران کل احزاب و چهره‌ها و جبهه‌های سیاسی و اجتماعی کشور برگزار شد، رأی‌گیری از مجمع برای اصلاح موادی از اساسنامه قبل و برگزاری انتخابات شورای مرکزی در دوره جدید در دستور کار قرار گرفت.

در پنجمین کنگره، انتخابات شورای مرکزی و بازرسین با حضور ٣۴ کاندیدا و به‌صورت حضوری و برخط (آنلاین) برگزار که بیش از ٨٠٠ نفر در این انتخابات شرکت نمودند.

در پایان، اعضای زیر حائز اکثریت آراء گردیده و به عضویت شورای مرکزی دوره جدید جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی درآمدند:

سیدمحمدآقامیری، حبیب کوهی، علی شهابی، معصومه عامری، وحید ابراهیم‌زاده، امیر کربلایی، محمدرضا کریمی، امیرعلی متین زاده، سینا توفیقیان، حسین حسنی، منوچهر کاظم اصلانی، شکوفه یاریجانی، محمد نثاری و تورج منتظری شاه‌توری، ربابه محمدی، امیرمحمد گل محمدی، سالومه زریه، مسعود کریمی و فاضل حاجی‌زاده به‌عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی و آقایان جلال نوری، محمد عارضی پیکر و وحید عباسپور به‌عنوان بازرسین اصلی انتخاب شدند.

به‌علاوه لازم به‌ذکر است حسن بیادی، حسن آریاکیش، حسین محمدیان و رحیم خاکی از اعضای هیأت موسس به‌عنوان اعضای ثابت شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی می‌باشند.

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=2455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.