تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7
نتایج نهایی انتخابات اعلام شد

توفیق تشکل‌های فنی-مهندسی در شورای شهر تهران؛ ۷ تن از نامزدهای موردحمایت راهی بهشت شدند

  • کد خبر : 1420
  • 01 تیر 1400 - 9:34
توفیق تشکل‌های فنی-مهندسی در شورای شهر تهران؛ ۷ تن از نامزدهای موردحمایت راهی بهشت شدند
با اعلام نتایج نهایی انتخابات، 7 تن از نامزدهای مورد حمایت ائتلاف بزرگ تشکل‌های فنی-مهندسی به شورای شهر تهران راه یافتند.

به گزارش سیمای مهندس، نتایج نهایی انتخابات شورای شهر و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهر تهران اعلام شد. به این ترتیب اسماعیل کوثری (مورد حمایت ائتلاف بزرگ تشکل‌های فنی-مهندسی کشور) توانست به‌عنوان سی‌امین نماینده مردم شریف تهران راهی بهارستان شود. هم‌چنین آیت‌الله دکتر اعرافی نیز که مورد حمایت لیست تشکل‌ها قرار گرفته بود، به مجلس خبرگان رهبری راه یافت.

 

هم‌چنین ۷ تَن از نامزدهای پیشنهادی مورد حمایت ائتلاف تشکل‌های فنی-مهندسی سراسر کشور نیز توانستند اعتماد مردم شریف تهران را برای عضویت در شورای اسلامی شهر کسب کنند. به این ترتیب از این فهرست آقایان مهدی چمران، پرویز سروری، حبیب کاشانی، جعفر تشکری هاشمی، میثم مظفر و سید احمد علوی و سرکار خانم سوده نجفی به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر انتخاب شدند.

 

ائتلاف تشکل‌های فنی-مهندسی سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی از عموم شهروندان تهرانی برای خلق حماسه ۲۸‌م خرداد، اعلام کرد برای تحقق مطالبات صنفی جامعه مهندسین به مطالبه‌گری از نمایندگان محترم اعضای شورای شهر و مجلس شورای اسلامی ادامه خواهد داد. علاوه بر این برای همه بزرگواران آرزوی تداوم توفیق کرده و استمرار خدمت‌گذاری آنان را از خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=1420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.