تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
9

تأکید بر اجرای تفاهم‌نامه استفاده از مجریان ذی‌صلاح؛ شهرداری و نظام‌مهندسی بر استفاده از مهندسان نقشه‌بردار تأکید کردند

  • کد خبر : 789
  • 02 خرداد 1400 - 9:44
تأکید بر اجرای تفاهم‌نامه استفاده از مجریان ذی‌صلاح؛ شهرداری و نظام‌مهندسی بر استفاده از مهندسان نقشه‌بردار تأکید کردند
نشست مشترک مسؤلان سازمان با معاونت معماری‌شهرسازی شهرداری تهران باموضوع مجریان ذی‌صلاح، شرکت‌های ژئوتکنیک، مهندسین نقشه‌بردار و مهندسین ترافیک برگزار شد.

به گزارش سیمای مهندس، نشست مشترک جمعی از مسؤلین سازمان با معاونت معماری‌وشهرسازی شهرداری تهران برگزار شد. در نشستِ روز چهارشنبه، علاوه بر عبدالرضا گلپایگانی معاون شهردار، دکتر سالاری و دکتر حبیب‌زادگان از اعضای شورای شهر تهران نیز حضور داشتند. از طرف سازمان نیز مهندس فرنیا، مهندس جمالی، مهندس سعیدیان و دکتر رضوی از اعضای هیأت‌مدیره در جلسه شرکت کردند.

هدف از برگزاری این جلسه بررسی استفاده حداکثری از خدمات مختلف مهندسی در شهرداری تهران بویژه در حوزه‌های «مجریان ذی‌صلاح»، «خدمات ژئوتکنیک»، بهره‌گیری از «مهندسان ترافیک» در ساختمان‌های بزرگ‌مقیاس و استفاده از خدمات «مهندسین نقشه‌بردار» بود.

بر این اساس مقرر شد کمیته مشترک کارشناسی موانع و مشکلات تفاهم‌نامه‌ای که سال گذشته درباره استفاده از خدمات «مجریان ذی‌صلاح» با شهرداری تهران منعقد شده بود، بررسی کرده و نسبت به اجرایی شدن هرچه سریع‌تر تمام مفاد آن اقدام نماید. این کمیته هم‌چنین پیگیری استفاده از خدمات «ژئوتکنیک» و شرکت‌های آزمایشگاهی را در دستور کار خواهد داشت.

مصوبه شورای شهر تهران در مهرماه ۹۹ درباره استفاده از خدمات «مهندسان ترافیک» هم‌چنین از دیگر موضوعات مطروحه در این نشست بود که طرفین بر اجرای هرچه سریع‌تر مفاد آن تأکید داشتند. برای استفاده هرچه بیشتر از خدمات «مهندسان نقشه‌بردار» در پروژه‌های مختلف نیز مقرر شد کمیته مشترک هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است دبیرخانه اجرای مصوبه شورای شهر در خصوص استفاده از خدمات مهندسین ترافیک در معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران مستقر است و بنا است جلسات این دبیرخانه باحضور نماینده تام‌الاختیار سازمان به‌صورت منظم برگزار شود.

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.