تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
12
خوشگفتار به سیمای مهندس خبر داد

انتشار لیست نهایی تشکل‌های فنی-مهندسی۲۳ خرداد؛ شورای مردمی، شهری قوی

  • کد خبر : 1134
  • 19 خرداد 1400 - 15:02
انتشار لیست نهایی تشکل‌های فنی-مهندسی۲۳ خرداد؛ شورای مردمی، شهری قوی
غلامرضا خوشگفتار سخنگوی جمعیت مردمی تشکل‌های فنی-مهندسی در گفتگو با سیمای مهندس از انتشار لیست مورد حمایت این تشکیلات برای انتخابات شورای شهر مقارن با میلاد حضرت معصومه(س) در 23 خرداد خبر داد.

غلامرضا خوشگفتار سخنگوی جمعیت مردمی تشکل‌های فنی-مهندسی کشور در گفت‌وگو با سیمای مهندس با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای شهر، اعلام کرد: تشکل‌های مهندسی سراسر کشور نیز در راستای ترغیب جامعه فرهیخته مهندسی به حضور در پای صندوق‌های رأی و ارتقای سطح فنی و علمی شورا، لیست نامزدهای مورد حمایت خود را بزودی منتشر خواهد کرد.

 

وی با تأکید بر این‌که لیست تشکل‌ها به‌صورت کامل برای شهر تهران و شهرستان‌های اطراف این استان منتشر خواهد شد، افزود: مهم‌ترین معیار انتخاب نامزدهای مختلف برای قرارگیری در این فهرست انتخاباتی، خلق‌وخوی مردمی و تعهد به ارتقای جایگاه مهندسان و صنعت ساختمان کشور است.

 

غلامرضا خوشگفتار در پاسخ به این سؤال که لیست مورد حمایت تشکل‌های فنی-مهندسی برای انتخابات شورای شهر دقیقاً چه زمانی منتشر خواهد شد؟ اظهار کرد: لیست نهایی ۲۳ خرداد ماه امسال مقارن با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر از طریق جراید و خبرگزاری‌ها به اطلاع جامعه شریف مهندسان و مردم ارجمند تهران خواهد رسید.

 

سخنگوی جمعیت مردمی تشکل‌های فنی-مهندسی کشور در پایان تأکید کرد. شعار لیست انتخاباتی ما «شورای مردمی، شهری قوی» خواهد بود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=1134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.