تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
12

اقدام انقلابی دفتر نمایندگی شهریار؛ مهندس کریمی: راه اندازی میز مصالح استاندارد در دفتر شهریار در راستای فرامین مقام معظم رهبری

  • کد خبر : 1580
  • 04 آذر 1400 - 11:43
اقدام انقلابی دفتر نمایندگی شهریار؛ مهندس کریمی: راه اندازی میز مصالح  استاندارد در دفتر شهریار در راستای فرامین مقام معظم رهبری
از تولیدکنندگان مصالح استاندارد ایرانی رایگان حمایت می‌کنیم

 

مهندس مسعود کریمی سرپرست دفتر نمایندگی شهریار، از راه‌اندازی میز مصالح استاندارد ایرانی در این دفتر نمایندگی برای حمایت از تولیدکنندگان بومی شهرستان خبر داد.

مهندس مسعود کریمی سرپرست دفتر شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان از ابتکار جالب این دفتر نمایندگی برای حمایت از تولیدکنندگان مصالح استاندارد ایرانی خبر داد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال«تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، ابراز امیدواری کرد این اقدام موجبات دلگرمی تولیدکنندگان شهرستان شهریار را فراهم سازد.

مهندس مسعودکریمی در ادامه از مدیران عامل همه تولیدکنندگان مصالح ساختمانی واقع در شهرستان شهریار درخواست کرد جهت استفاده از این امکانات همراه با رزومه کاری و جواز استاندارد به این دفتر نمایندگی مراجعه نمایند.

سرپرست دفتر نمایندگی شهریار درباره جزئیات حمایت از تولیدکنندگان، اضافه کرد: از شنبه سیزدهم آذرماه «میز مصالح ایرانی» در این دفتر نمایندگی به‌صورت «رایگان» برای معرفی خدمات تولیدکنندگان دائر خواهد شد.

وی هم‌چنین درباره مهلت زمانی ارائه رزومه‌ها از جانب تولیدکنندگان، افزود: از همه مدیران عامل تولیدکنندگان مصالح استاندارد می‌خواهیم حداکثر تا روز دهم آذر ماه برای ارائه مدارک مراجعه کنند.

گفتنی است اقدام دفتر نمایندگی شهریار برای حمایت از تولیدکنندگان مصالح استاندارد ایرانی برای اولین بار در میان همه دفاتر نمایندگی نظام مهندسی در سطح کشور انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=1580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.