تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

هیأت مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان، از تلاش‌های هیأت مدیره هشتم قدردانی کردند.

  • کد خبر : 1607
  • 21 آذر 1400 - 12:51
هیأت مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان، از تلاش‌های هیأت مدیره هشتم قدردانی کردند.

دومین جلسه هیأت مدیره سازمان نظام‌مهندسی با حضور اعضای هیأت مدیره دوره نهم و هشتم سازمان برگزار و طی مراسمی از عملکرد و تلاش‌های هیأت مدیره دوره هشتم قدردانی شد. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، این مراسم با  حضور ریاست جدید و اعضای هیات مدیره دوره نهم و هشتم سازمان آغاز […]

دومین جلسه هیأت مدیره سازمان نظام‌مهندسی با حضور اعضای هیأت مدیره دوره نهم و هشتم سازمان برگزار و طی مراسمی از عملکرد و تلاش‌های هیأت مدیره دوره هشتم قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، این مراسم با  حضور ریاست جدید و اعضای هیات مدیره دوره نهم و هشتم سازمان آغاز شد و حاضرین پیرامون موضوعات به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

رامین کرمی رئیس جدید سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران،  ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های هیأت مدیره دوره هشتم افزود: در سازمان نظام‌مهندسی چیزی به اسم تودیع نداریم. تودیع یعنی وداع و این موضوع قرابتی با نظام‌مهندسی که خانه دوم اعضاست ندارد و این مراسم به‌منظور تکریم و قدردانی از هیأت مدیره سابق سازمان انجام‌گرفته است.

کرمی همچنین اظهار امیدواری کرد با همراهی هیأت مدیره سابق و حتی ادوار و همچنین تمام اعضای سازمان نظام‌مهندسی، شاهد اعتلاء و ارتقای جایگاه سازمان نظام‌مهندسی باشیم.

همچنین در ادامه این جلسه، با ۱۶ رأی موافق از سوی هیات مدیره دوره نهم، اختیارات به رئیس سازمان تفویض شد.

در ادامه جلسه ساعات، نحوه برگزاری جلسات هیأت مدیره و تقویم جلسات، تهیه ملزومات اداری، سخت افزاری، نرم افزاری سازمان و اختیارات رئیس و هیأت رئیسه انجام پذیرفت و با رأی اکثریت اعضای محترم هیأت مدیره مصوب گردید.

گفتنی است پرداخت کامل و یکجا حق‌الزحمه مازاد سالانه نظارت پروژه‌های ساختمانی نیز از دیگر مصوبات دومین جلسه هیات مدیره دوره نهم بود.

لینک کوتاه : https://simayemohandes.ir/?p=1607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.